Idag! :-)

Idag så har det varit STUDENTEN! :-) .. Och min lilla älsklings-Johan tog sitt sista kliv ut ur skolan!
Det har varit otroligt varmt och skönt idag, åkte till Johan i cab med pappa och mamma åkte Q7an, det var kul .. Synd bara att det tog ca 40 minuter att ta sig från Hammarbacken till Notgården, det blev lite varmt faktiskt.. Men det var värt det! :-) ..


Innan det så var jag nere vid sjön med hundarna så de fick svalka av sig innan vi stängde in dem i huset.. Stackrarna .. Men det var varmt i vattnet även idag så jag stod med fötterna i vattnet igen! :-) .. 




Nu så är VILDA-HILDA här och sussar så sött i rummet bredvid, hon och jag ska ha Tjej-Kväll på Lördag, eftersom mamma och pappa ska till Vansbro, så ska jag vara barnvakt till Mathilda, vilket kommer bli skojsigt! :-) .. Längtar redan! :-D ..
Nej, nu lär jag hoppa i säng och sussa om man ska orka med en hel dag med Lill-Hilda! :-) ..



Gonatt gott folk.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0