jag är utvald..

Det är någonting nytt, det värmer lite i hjärtat att vara en av de unika 45 personerna (Tagna ur en klunga av 200-300 pers) .. Men jag är samtidig arg och väldigt ledsen.. Över hur vissa människor beter sig.. Tack Sandra för att jag fick vara en av de få att få fortsätta läsa din blogg och verkligen få veta vad som händer under skinnet .. Jag lovar, jag tänker vakta lösenordet och inloggningsnamnet med mitt liv, och den som ger ut det till någon annan, den får med mig att göra!!!

Jaja, vad har jag gjort idag då ? .. eh, inget speciellt som alla andra dagar ..
Ska på BWO på torsdag, sen vara i stan HELA fredagen, och kolla på brolle och tobbe trollkarl på lördag, kommer bli en rolig ludvika fest!! .. Sen så nästa vecka så ä man nog åka till Skara med Johan och Emma om det ska bli nå av , annars jobbar jag ju resten sedan.. Jaja får se hur det blir, kan ju åka en helg ändå! .. :-) ..

Julia och hennes mammi har skaffat sig en enögs kompis, rättare sagt en kanin .. Orkar inte dra igång hela historien om hur den blev enögd, säger bara ett ord.. illern .. Japp, så de frågade om jag kunde vara katt och kanin vakt i slutet av Juli, men vi får se, jag jobbar ju .. Så vi får se hur det blir med det ..

Men men, imorn har jag inte större planer .. Ska nog åka bort till brorsan och lämna SATC boxen, och Zorro filmen en gång för alla .. Men ska nog se den nu innan jag slaggar ;-) .. Ska lägga mig tidigt för en gång skull! :-D ..
Typ om si sådär 10-20 minuter! ^^ .. Måste börja vända tillbaka dygnet nu när jag börjar jobba om 2½ veckan,föresten.. Idag, om två veckor fyller jag år! ^^ ..

Puss och kram
från en liten snevriden dam


Kommentarer
Postat av: ämmapämma

Hej Lillkussen som inte är så liten längre! Fyller du 17? Herreguuud

Jag kantro att farmorofarfar är spända.. jag är också pirrig som tusan.

Ha en trevlig helg i Ludvika då! (För ja antar att du ska in o ha roligt?)

Kraaam

2008-06-25 @ 14:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0