miss it.

jag håller på att bli tokig..
julia är i blge, elin i guldsmedshyttan och jag här hemma och tråkar .. vill se mer av SATC tjejjorna, men det finns inte mer att se så man får väll ta och leva vidare med det man sett ;D ..  hade tänkt å gå/cykla bort till sandra och andreas, men det regnar stup i kvarten, tänkte lämna tillbaka SATC boxen, men men.. får väll göra det någon annan dag! ^^ ..
Nej, nu ska jag kika på Gossip Girls avsnitten jag laddat ner! ^^ .. (1-2a men ändå!)


Saknar lill-hilda enormt, hoppas ni kommer och hälsar på någon dag! :-) .. Eftersom det regnar så stöt-vis så har jag ingen lust att sätta mig på en moppe och åka 40 minuter i spöregn :-P ..


Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0