Pretty Woman

Ska jag vara heeeelt ärlig?..
Ni vet, för ett tag sen skrev jag att jag skulle kolla på Pretty Woman, men har inte gjort det ÄN!! .. Det har lixom inte blivit av .. haft så mycket annat att pyssla med .. Och jag tror faktiskt inte heller att jag kommer se på den de närmaste dagarna, veckorna . . året.. HAHA, men så kan det gå!
Jaja, över till något mer roligare.. Nu är jag snart klar med Sex And The City, och den visas i Blge på Söndag, filmen.. Vill gå och se den!!! .. Men kan tyvärr inte!   .. Men men, sånt är livet, får helt enkelt lära sig leva med det!

Vad händer hos DIG på midsommar då? ..
Jag ska först vara med Johan och hans familj någonstans mot Björbo,
sen på kvällen så kommer det en massa folk hem till oss!

Det kommer att bli sååå kul!

Men men, nu ska jag gå ner till Hilding! ^^
Hmm, dom hade visst åkt .. Typiskt! xD ..
Jaja, får gosas med nästa gång de kommer ..

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0