Våran alldeless egna Mr Big.

Vi alla letar efter den rätta, den personen man vill dela sitt liv med .. Alla letar efter deras egen Mr Big.  Jag tror inte på att det finns EN för alla, för vissa finns det två, kanske tre.. Då är det bara att ta och kolla vem man passar bäst med, vem vet.. Den ena kanske är den rätta för någon annan? ..  Hur ska man veta när man funnit Mr Big? .. Eller är Mr Big kanske den där servitrisen på Mc Donalds, fast man lägger inte märke till den, för låt oss säga.. De e inte många som spanar folk på Mc Donalds.. Är den den där modellen med den bruna fina hyn som är den rätta ? .. Eller den där personen som man skrattar tillsammans med på bussen ? ..  Det finns miljontals tankar kring den rätta, men endast den som tänker dom vet vad som är rätt, och vad som är fel .. Ingen kan säga "Han är inte din Mr Big" .. Inte heller säga "HAN där är din Mr Big" .. Nej, det är något man måste lösa själv, i sitt hjärta.. Ensam i sin lägenhet/hus/rum, vad som helst .. Ingen kan säga vem och vad du ska tycka om!.. Jag vet inte om jag funnit min Mr Big, men i nuläget, så är han det!! ..


Och jag antar att ni märker att jag kommit ur min blogg-torka! :-D



Sex and the city
Carrie & Mr Big!


Just some thoughts that came trough my head today ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0