Hejhej

Jasså, nu har jag läst att de ska göras om här på blogg.se , tydligen så är det många siter som uppdaterar sin layout, men jag har hört att vissa inte blivit så speciellt bra? Hoppas inte att de på blogg.se trasslar till det för mycket bara! :-)
Syster Tessa har varit här idag och spelat Wii? med mig! :-D ..Det var kul de!! Har även vart i stan en sväng med Julia och Max och fikat! :-) Trevligt trevligt!! :-D Imorgon är det dags för ännu ett äventyr mot Ludvika! Ska nämnligen hem till Johan, och vara barnvakt åt hans brorsa ;-) HAHA! Jaja, men vi kommer få det kul iaf! :-) Sen så ska vi kanske på Kalas på Lördag för Theo! :-) Storgrabben!! Ursch vad åren går snabbt, nu börjar han 1an till hösten och det känns som att det var igår som han var sådära liten och kramgo och knubbig :-) .. Barn är såååå söta! :-D
Jaja, men nu ska jag kila lite, ha det bra så hörs vi!
Puss och kram!

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0