Ny *Look* För Mitt Rum!!

skriv in det i historieboken gott folk för detta händer inte vilken dag som helst, imorn är det dags för att städa mitt rum!! Och så ska jag möblera om! :-D Har redan "skissat" runt lite på hur det ska se ut, har rensat garderoben hela kvällen typ, så det kommer bli finemang fint!! Just ja, måste ju påpeka att mammsen och pappsen köpte brorsans WII igår!! :-D Det är jätte kul! ^^
Jag installerade det idag, sen så stod typ mamma och pappa och spelade bowling hela dan, mamma höll på å vingla in i fönstret/elementet ;-) .. men dom var duktiga endå mina små päron! :-) Inte precis som om jag är så mycket bättre på bowling (bortsett från balansen!) Sen så åkte jag till Elins place och lånade super Mario som jag satt och spelade på tills mammsen och pappsen kom hem från deras visit i Gränje :-) ..
Imorn alltså, då ere städ/möblera om/ny look dag!! :-D det kommer bli trevligt, johan tror inte att jag kommer orka städa, men jag ska TILLOCHMED städa under sängen :-O HÖR OCH HÄPNA FOLK!!! (men vad ska man göra annars om man ska möblera om? Jag lovar, det hade inte blivit nån städning under sängen annars!) Haha :-D Hoppas bara att rummet blir bra i slutändan, så jag inte flyttat runt på alla möbler och till slut står alla på samma ställe som från början, då blir jag arg!! Men det ska nog gå bra! :-)
På torsdag ska jag ta en buss och åka till Jessica!! Hon är hemma från Växjö, och då måste man ju umgås :-) (Jag har ju tyvärr missat alla andra gånger hon varit hem :-/ ) men det kommer blii trevligt!! Hihi !!
Nej sova nu, måste upp i tid imorn och städa och dra till elin för att kopiera massa spel till WII ,
Just jaa, jag skulle ju köpa guitar hero här om dagen, men HELA blge hade slutsålt :S .. URSCH!!!

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0