Påsklov / 80tals fest / Musik

Idag får vi påsklov, ikväll är det 80tals disco ;) .. Ska vara där till 00.00 eller 02.00 när det slutar, om jag åker hem 02.00 åker jag med Carro. annars får jag fixa egen skjuts, men det kommer nog lösa sig! :)
Iaf, vi slutar 14.15, sen så ska jag hem och göra klart mina och emmas tröjjor och packa ihop en massa smink jag ska använda .. Måste ta med läppglanset och ögonskuggan iaf, kl 16.25 ikväll tar jag en buss in till stan och går upp till Johan och Johanna, ska fråga Johanna innan jag åker om hon kanske kan fixa min frisyr lite :) ? .. Sen så vid typ 20.30 så ska jag och Emma käka pizza på den nya pizzerian där det kostar 35:- inklusive dricka och sås, mums!!
sen 21.30 börjar det, på folkan! Ska skicka mms till Therese så hon får se hur vi ser ut idag också!! Det kmr bli en lyckad kväll ! :)

Sen så ska jag upp tidigt imorn, för då ska jag åka till stan och färga håret hos Johannas studio ;) Kmr vara lagomt trött :P Men men, sen så ska jag till Julia efter det. Det blir fullt upp hela veckan :D !

"Nytt" på musik fronten ! (Som vanligt)
Flyleaf - I'm so sick

Kommentarer
Postat av: ämmapämma

tjänna bruden! hurra för påsklovet då! o hur var 80tals festen? är den genom skolan eller på grand eller vad? Om du vill bli författare så ska du bli författare! Det finns ju massa skolor för sånt! förresten så behöver man väl inte gå i skola heller.. man kan ju prata med förlag själv o leta upp nån som vill ge ut ens material? Fortsätt och skriva vad du än gör iaf!
Jag önskar er en go o glad påsk!! Mye go mat o godis kan ja tänka mig att det blir? Hälsa! Kramar! //Kussen som längtar hem till paradiset

2008-03-20 @ 00:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0