Skolan

Nu sitter man här i skolan igen, ovanligt? Nej jag vet =P
Men vi ska iaf lära oss att göra en egen webbsida, det är trevligt det! =) Jag ska göra en om min "författar-karriär" typ, att jag lägger in mina texter (kopierings skyddat så klart!) och så lite om mig och så lite om annat. Men de kan ju lika gärna att titta här på blogg om det är så kul! =) men jag hoppas iaf att det blir en bra sida.
Vi ska göra den på Microsoft frontpage. Det har vi inte lärt oss någonting om än! =P intressant!!
Nu börjar ju våren närma sig med stormsteg, det är ljust länge på dagarna och solen värmer (oftast) men det blir nog riktigt fint snart! =) .. Trevligt trevligt, och jag måste ta att åka till Tesas någon dag, saknar Mathilda så himmlans mycket så det skaver i krpooen =P hahaha.

men men, nu måste jag fokusera! =)

Puss och kram , hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0