Wii !!

Jadu, idag har jag inte gjort så otroligt mycket, bara setat och brännt ut Wii spel.. Sen så åkte vi till sandra och andreas en sväng, då snubblade Felicia i badkaret och svalde typ halva badkaret :-P Stackarn grät i typ 10 minuter. Nu sitter jag bara här och frossar med mina popcorn, nyss sett klart på Grey's + att johan nyss var här! :-) Imorn vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska iaf med min mamma till Ludvika!! Skulle åkt till Jessica men tror inte jag har tid eller hinner :-/ Tyvärr :-( .. Men vi kanske hinner ta upp tiden någon annan dag eller gång? :-)
Nu är det dags för lite tv tittande sen sova! :-D

Här är det nytt på musik (igen) , väldigt sorlig video faktiskt! :-/
Handlar om en massa borträvade barn! :-(


Lite mer nytt! :-)
Vacker video :-)

Hon som sjunger kommer från Sverige!! Goo Swede ;-)
Dessutom sjunger hon riktigt bra! :-)

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0