Bygga Brygga och ta hand om disk!!

Ja, idag var det Söndag då, tyvärr så vann inte Danmark, men i mina ögon så var han bäst!!! :-D .. Fast jag vet inte om den där ryssland var en sån höjdarlåt? .. Hmm ..
Iaf, pappa Johan, Johan, Johanna och hundarna är nere vid sjön, jag är uppe.. 'Fick otroligt ont i svanken när jag och Johan åkte och handlade, tur att vi köpte med Alvedon, annars vet jag ite vad jag skulle gjort!! .. Och jag tror nog tyvärr att jag måste stanna hemma från jobbet imorn, för när jag plockade disken för typ 10 minuter sen så gjorde de ont bara av att böja mig ner till den "andra våningen" , så jag blir nog hemma några dagar till . .Tyvärr , men men måste bli frisk och kry till sommaren ju!!! ..

Idag är det ju morsdag också, GRATTIS MAMMSEN!!! ( & mormor) :-) ..



Jag funderar på att göra en sockerkaka till mamma nu när jag ändå bara ska vara inne ett tag .. Men jag SKA ner till sjön har jag bestämt mig för!! Doppa fötterna och ta det som "första badet 2008" :-) .. Men först ska jag titta på Tila Tequila, på mtvs hemsida! :-D .. Jag tycker att den serien var ganska kul, och han Ashley var ju helt BLÅST!!! .. Mahahaha, jaja nu lär ajg sätta fart om jag ska hinna med mitt schema! ;-) .. FÖRESTEN VILKET UNDERBART VÄDER VI HAR DET IDAG! :-D 

Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0