Distriktan ..

Mjaa, vaknade för typ en kvart sen, ringde till jobbet i morse, Åsa sa att jag inte behövde komma imorn heller, eftersom att min kära svank började blöda igår och göra ont igen .. Mamma tror att det spruckit!! USCH ... Jaa, när jag hade ringt till Marre (igen) så gick jag ner och då sa pappsen att jag ska till distriktan vid 2 tiden .. Hon skulle ta några prover .. Hoppas att man bara får nån nersättande medicin eller något så jag slipper ha ont .. Jaja, iaf .. Var vid Sandra och Andreas när jag började få ont och såg att det blödde, så jag ringde till mamma och pappa, de sa att de skulle hämta mig ( de var vid Anders och Lotta) .. Sen så kom dom och pappa tog moppen och jag fick ligga i baksätet hem!! (endast för att jag inte kan sitta i bilen, för hårda säten.) usch ja vilken kväll, men fick iaf låna Sex And The City av Sandra, jag har TYVÄRR fastnat för den .. Suck :-P ..  Jaja , nu ska jag sätta på TVn och titta vad som är på, sen trycka in Sex & ´City ..

Hörs !!


Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0