Dumma Max ..

Hejsan, nu sitter ni och läsar anteckningar från en otroligt trött tonåring, dröme världens läskigaste dröm, vaknade svettig ju!!!!!! Julia och Max var med, och Max var helt dum i huvudet! :-O .. Vi var på nån camping och skulle typ åka hem, sen så satte jag mig i våran traktor (?!) och skulle vila lite.. Då tröck Max igång den så den åkte uppför en sluttning.. Och så släppte han knappen (alltså en sån traktor som man styr med spak) och då flög den där traktorn ner igen, och slog en volt så hela hytten vart mos, när jag klev ur den så såg jag inget och armen var bruten och en massa mer i kroppen var inte precis som det skulle , minns lixom inte.. Och Max bara stod och skrattade!! :-O .. Och Julia hade panik, det var äckligt, de kan jag säga dig :-P ..

Jaja, sitter och tittar på Sex And The City nu! ^^ .. jag fick igång min TV igår! :-D .. Så jag kan titta uppe igen!!!!! JIPPIE

Imorn ska jag till skolan, mamma ska skjutsa mig, ska bli skönt att komma ut ur huset, men är nervös över att göra ett prov som ALLA andra redan hunnit gjort .. Jaja, kan ju inte få mindre än G iaf? .. Hoppas jag!! :-)

Nej, nu ska jag titta mer på detta, och sedan typ spela Sims eller något! :-)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0