Fredag och operation!!

God dag, god middag, god afton, god kväll! :-)
Japp, nu har jag fått hem papper om operation, det gick fort för dem att skicka det när de fick reda på att de missade mig på listan. 21 maj så ska jag opereras! :-) .. får inte äta från klockan 24:00 på natten, och får inte sova själv första natten! xD .. Tiden är 07:45, haha kul kul jag opereras medans alla andra är på APU! :-D .. Men jag kommer inte kunna vara på APU:n för resten av veckan, och säkert inte veckan efter .. Vem pallar att gå å lyfta och flytta saker 8-16 5 dagar i veckan när man opererat sig i rumpområdet? .. Nej tänkte väl det!!

Jaja, nu ser jag på OC, så vi hörs! :-)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Tessa

"Svanken" heter de väl ändå.. :-)

2008-05-09 @ 17:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0