FY I HELA HELVETE

Mjaaaa kul, var och käkade på Rozza med pappsen idag, å då så snackde vi lite och kom överens om att jag skulle ta moppen upp till farmor och farfar, men när jag kom hem hade hela inpakningen blivit ordentligt blodröd, det hade blött igenom!! I ren panik ringde jag först till min syster och frågade om hon kunde komma, men hon hade inte tid.. Då ringde jag till mamma på jobbet, och hon frågade om det inte fanns någon annan.. så jag ringde till Sandra men hon var på jobb-möte, så jag ringde till mamma igen och hon fick åka från jobbet .. Så nu vågar jag inte ta moppen till nyhammar, så jag sitter inne, igen .. suck..

Sitter och går igenom säsong två på Sex And The City!!! :-D .. Det är en otroligt rolig serie!!!!! MAHA ..
Synd att hon gjorde slut med mr Big!!!! .. Hoppas de blir tillsammans igen! :-)¨

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0