Home Again ..

Yeah, nu e man hemma , varit vid distriktan ..

Jag och pappsen åkte dit, mamma kom dit efteråt eftersom hon jobbade till klockan 2, och hon kollade på "såret" och gjorde en sårodling. Hon skulle skicka den imorn så skulle vi få svar nån gång i början av nästa vecka, men de säger att de ser inte ut som inflamation, men hon skickar det ändå för att vi ska vara säkra ... Men när hon tröck på stygnen och de så rann det ut en massa gojs, men det är nog normalt sa dom :-P ..
Japp japp, håller på att kolla på Cityaktuen , sen e de dags för Sex And The City igen!!! Redan hunnit titta på 5 avsnitt, det är såååå roligt!!! :-) .. Tur att man får något att göra nu när det är så tråkigt att sitta hemma ..
E sååååååå sugen på att gå upp och spela sims, men vill ju ha något i bakgrunden, typ musik eller TVn, men eftersom den inte fungerar så får jag väll vara nere och typ titta på TV och ha tråkigt :-P .. 

Neeeh, nu ska jag gå och äta upp mitt aldeless egna förgiftade äpple från Snövit! ;-) ..

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0