Home and exhausted!

Hello boys and girls, varit vid bror min nuuu! :-) ..
Faast det blev ingen cykel, kom typ upp för baken på gården så hade jag tappat regnbyxorna (som inte har resor och är i storlek 48).. Så jag fick gå ner igen och hoppade på mopeden, och det underlättade inte, för jag hade faen häng endå fast jag satt på mopeden!! .. Tänk er, nådde inte ner till marken!! .. Fy vad drygt det var .. Jaja, sen så lekte jag en massa med Flisan! Hon är sååå söööt!  ... Andreas berättade att han hade gått runt och visslat, och att hon hade visslat lite då..Så jag satt och trugövade på hon, och tillslut så började hon vissla tillsammans med mig!! :-) .. Gulliga busflickan min!! .. Och nu 2 timmar senare så är jag hemma igen, och tänker sätta mig och titta på Pretty Woman, PÅ RIKTIGT den här gången!!




Föresten, GRATTIS Jennifer till körkortet!! :-) .. Det var kul att åka lite med dig imorse! ;-) ..

Och just det!! .. Var på stan med Emma idag ju, för vi fick ju sluta tidigt.. Så hittade jag mina drömskor, har tittat på dom många gånger, nu du mamma.. Vi ska shoppa skor!! .. Dessa kostade 900:- upp där på Gallerian, men nere på Team Sportia (eller intersport) så kostade den 500:- .. Gissa vart jag ska köpa dem? :-) .. Kolla bara hur skööööna de ser ut!! .. Otroligt bekväma skor!! <3

 


Mjaja, nu ropar min sköna dam (Maja) & min sköna säng!! :-) .. Dags att sussa, skriver imorn efter teckenspråket slutat vettni..

Föresten, jag börjar nog bli lite nervös över operationen, men jag vet ju att den kommer gå bra!! .. Jaja, nu ska jag slita mig.. (Först ska jag läsa lite bloggar,)

Puss och kram , natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0