I'm cykling in the rain!!

Japp, det är just det jag snart kommer att åka och sjunga..
Det verkligen öser ner vatten från himmlen här, och jag ska ut och cykla, galet kan ni tänka.. Men jag SKA .. Inte ska några droppar vatten få stoppa mig?! .. Jag har ju faktiskt börjat mitt nya liv, PÅ RIKTIGT nu.. Ska faen vara smal och hålla mig smal efter sommaren iaf ..
Jag har lagt det ´till efter sommaren så jag hinner och orkar gå ner allt som behövs.. Och jag tycker att det går faktiskt bra! :-) .. Jag tänkte trampa bort till Sandra och Andreas, men först måste jag ju ringa och kolla om dom är hemma!! .. Så om ni väntar en micro sek. så ska jag kolla efter! ;-) ..

Snackat med bror min nu, så snart så äre te och hoppa på hojjen!! .. Måste först hitta massa VARMA kläder, håller på att förfrysa, och jag är inne!! .. Jaja, haha Andreas e la kul han, jag ringde och fråga vad de gjorde, och sandra var bort på nåå gympa grejj.. Å då sa jag "Jahaa. ." då sa han "Vadårå? Kan du inte hälsa på brorsan din? Erkänn du ringde för att fråga efter sandra!!!!!" Och jag baa " Men neeh, jag ringde och sa att jag skulle dit, annars hade jag inte sagt såhära¨" .. Gulliga vi är!! ^^ .. Nej men jag lä ta och dra mig, och som ni ser på bilden nedan, så ere jag som cyklar där.. Fast i japansk stil.. i japan.. eller nått!! xD..



Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0