Måndag & Sluta tidigt!

Japp ni läste rätt! Idag slutar vi extra tidigt! Eftersom vi har ett fältarbete med Solveig idag så får vi göra det, och eftersom att jag och Emma ska fråga mamma så behöver vi inte precis anstränga oss så himmlans mycket!
Jaja, för tillfället så har vi engelska, och jag sitter och läser en bok för jag måste göra en bokrecension. Blä blä blä har tröttnat otroligt mycket på skolan nu!! Bara för att det är 4 veckor kvar .. Blä blä blä .. Och så har jag tappat bort en bok osm jag lånat i bibblan! :-O .. Men den kommer nog fram snart, har ju vänt upp och ner på hela mitt rum efter den så snart så hittar jag den!! Inte för att jag kommer skriva om den, för det kommer jag inte hinna.. Blä blä blä..
Posetivt att vi slutar senast 11.45, och det går en buss 11.15 så den SKA jag hinna med! Annars blir jag riktigt arg! ..
Då kanske jag kan ta en buss till syster min!! Om hon är hemma, och vaken, och sugen på att skjutsa hem mig ;-) .. Vilket jag tror NEJ på alla de tre kraven! ;-D..

Jaja, men nu ska jag ta och göra det jag ska!!



Japp, nu har jag läst boken och gjort en rapport, den var lite konstig, men men!!

Jag är trött!! ^^


Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0