Nya Sommarmodet?



På denna bild kan vi se några utav de sommarplagg jag vill ha!! (Dvs, skorna på denna bild!) 
Ett par röda cv's (eftersom jag tycker att de är enkla och bekväma!!) och en vit veckad kjol! .. Fast jag har en vit veckad kjol, som min mor och syster avskyr!! Men jag funderar på att korta av den, och grejja till den .. Fått den av mormor så jag kan ju inte säga vart den är köpt, för den är nog otroligt gammal!! (+ att jag har fastnat i cykeln med den någon gång så det är oljefläckar och repor, så det blir nog bra att klippa av den så den blir kortare!) och sedan kanske dra på sig ett par strumpbyxor och någon passande t-shirt.. Kanske enfärgade gula linnet som jag för tillfället har på mig, eller något i den stilen .. Och sen så flyger min lilla smiley's scarf (från www.blammo.se som jag köpte på vero moda i deras 25:- korg!) upp runt halsen, och mina snygga solbrills, sen hoppar man på cykeln och ser sommrig ut, hur tycks det passa säg? :-) ..

Nej nu ska vi göra något på Näthandeln, som jag och Emma inte kan göra med tanke på att ingen av oss har bok med sig!! .. Men men, nu lä jag slita mig, håller på att somnar !!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Caroline

Svar: Ja, det är världens bästa film, utan tvekan! :D

2008-05-14 @ 13:48:59
URL: http://fancypaants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0