Onsdag - DH och kalas!!

Shiiiiiit vad desperate housewives var sorgligt/läskigt/hemskt/gulligt!! .. Det sorgliga & hemska och läskiga kan ni ju räkna ut, men det gulliga var väll att alla försökte hjälpa varandra, och att de flesta blev sams!! .. Men guuuuh vad hjärtat klappade hårt när man såg att Helens hus var bort! :-O .. Det som familjen Scavo satt gömda i!! Förstår att Lynett skrek och skrek och grinade!! .. Usch!! .. Jag tyckte iaf att det var sorgligt som satan!! .. Usch, nu måste man se på det nästa vecka också!! ..

Men men , idag så är det ingen vanlig dag för idag är det Felicias födelsedag, hurra hurra hurra !! :-D ..
Japp, idag fyller flislisan 1 år!! :-D .. Lilla tjejjen blir stor! ;-) .. Så jag ska försöka hinna med 13.45 bussen, så jag kan åka till dem tidigt och gosa med flislisa så att Sandra och Andreas slipper bry sig så mycket om att ta hand om hon nu när de håller på att göra i ordning för kalas! :-) ..
Jag var där igår, och såd DH med Sandra, då fick jag se hur man gjorde prinsesstårta!! :-) ..
Först så gjorde man en helt enkel tårta, sen drog man på grädde uppepå, väldigt mycket grädde .. Sen så gjorde man en kula, sen tog man fram marsipanen och drog över och grejjade sen så var det klart och finfint! :-D ..
Flislisa får en rosa tårta! :-) .. Och den rosa marsipanen luktade/smakade jordgubbe!! .. Det luktade jätte gott!!! *MUMS* Hihi!! ..

Och nu just i detta tillfälle så är Johan i Gbg :-( .. Med klassen, och de kommer inte hem förens på fredag!! :-O .. Och det är långt! xD .. Visst, vi hade nog inte träffats före det, men nu är han inte bara 2 mil bort.. nu är han flera kommuner och län bort!!! ..

Nej, nu ska jag dampa med Emma, Emmis & Therese! :-)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0