RESUME AV HELGEN!!

Japp, det har varit trevlig helg i helgen!! :-) ..
I fredags så var jag och Johan hem till mig en sväng, då lekte Johan och jag en massa med doggarna! Sötnosarna!! :-) .. Då var det första gången jag hade varit själv hemma hos Johan, det var kul! :-) .. Men tråkigt!! Men som tur var så kom ju Johan hem kring 1 tiden, så man slapp vara själv så himmlans länge!! ..

  
   
   
 


 

Det var bilderna från när vi lekte med doggarna!! Såååå otroligt söta, på sista bilden så kan vi se hur de springer med en leksak i munnen, så gör dom typ med allt .. Man kastar iväg något, Nala springer efter saken, och Kira springer efter för att få bita på Nala, sen springer de tillbaka med saken i munnen de båda! :-) .. Gulliga doggar!!


 

Sen så åkte vi hem, och igår så var det Lördag, och dags att åka till Leksand/Rättvik!! ..
Dagen började med att vi vaknade, sen vid typ halvtio så började vi att åka, var framme så vi åt vid 1 tiden.. Det var kul!! Vi hade lite roadtripp jag och Johan! ;-) .. Sen så käkade vi som sagt, och efter det så drog vi till rättvik och träffade Julia och Max.. Så började vi gå på marknaden, tog oss hela jävla 5 timmar att gå igenom hela!! .. Jag köpte en film , Sandor/Slash/Ida (Eftersom min förra den ligger hos min gammla svenska lärare) för 20:- .. Det tyckte jag var ett bra köp!! .. Sen så åkte vi tillbaka till Leksand, då var klockan kring 6 tiden .. Sen så åt vi grillat, och kring 9 tiden på kvällen så åkte vi hem!! .. Då var det en bil som körde typ 70 på en 110 väg, snacka om att johan var grinig!! .. Och jag sov på vägen hem! :-) .. Idag så har vi inte gjort så mycket, gjorde kladdkaka men tänkte inte på att ta kort på den så man fick se.. Men men .. Nu kommer iaf lite Roadtrip bilder!! :-D



 

   
   
   



 

Sen så åkte vi förbi ett berg med en massa grottor i, det var läskigt!!




Ja det var allt från helgen!! ! :-)

Puss och kram

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0