The Notebook <3

Ja hej igen gott folk, tjejjur och pöjkar, jag ska alldeless strax ta och titta på The Notebook , men först tänkte jag ge lite credit till min syster som försöker sälja sitt löshår, så om DU är intresserad av det, så ta en titta häär -> Tessas blogg.
 Jajjemensan!! :-) .. Föresten, länken till The Notebook är till min och min kompis Elins "Film-blogg", vilket vi inte uppdaterat på på evigheter!! .. UJuj, men jag lä ta å titta på fler filmer och lägga upp där, så om ni vill se på roliga filmer, (mest sorligt och läskigt) så ska ni titta på våra resencioner! :-) .. Blahaa, när jag läser min egen recension så blir jag helt tårögd, MÅSTE se filmen, och ni som inte sett den.. GUUUH GÅ Å TA OCH HYR DEN ELLER KÖP DEN ELLER LADDA NER DEN OCH TITTA PÅ DEN! JAG LOVAR DU BLIR INTE BESVIKEN!!!
 


Mahahahaha, jag typ döööör!! .. Guuuh va kul det var!! .. Asså, väldigt bra dansare, men guuuh vad man inte var riktigt berädd på den där städaren som kommer in!!! .. Klippet nedanför är otroligt värdt att se på gott folk, otroligt värd det!!



Nej, nu ska jag ta och logga in på "filmgluttarna" och skriva lite nya resencioner!! :-) ..

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0