Torsdag & emma <3<3

sitter i skolan (som vanligt) men ovanligt att jag sitter bredvid emma vid datan, det är ett tag sen nu!! ..
Emma sitter och dansar till "shake that as for me" jag tror att hon fastnade för det när jag skickade ett sms när hon gick långt framför mig:
I can see you, skaka rumpan!" Tillbaka fick jag: sluta titta på min rumpa!!!! Emma min lilla guldgruva <3<3
Men men, någon som såg Grey's igår? Det var lite sorgligt och bra och gulligt .. Synd om Lexie som blev kär i Nick (vad jag fattat) sen dör han!! .. Hmm jaja, sånt händer .. Guuh undra vad Derek tycker att Meredith inte vill att han raggar på andra, när han precis hånglat med en tjej!! Jaja, killar säger jag bara .. Mm, vart å tänka på Johan, han som e i gbg, ujuj det e långt bort ..  Jaja .. Vad sak folket göra i eftermiddag då? :-) .. Själv tror jag att jag ska hem och hoppa på cykeln och cykla runt Bysjön .. Men det är bara KANSKE (Vilket oftast betyder, jag kommer inte orka) ;-D .. Och lilla emmis är och klipper sig och färgar håret! :-D .. De e Milla som gör det så då blir det någ skiiit snyggt! ^^ ..

Nej, nu ske ja å göllungen ta å gölla oss! ;-D ..

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0