trollkvinnan mormor?!

Asså mormor är otrolig, hon e nog magisk!! ;-) .. Hon ringde för några timmar sen, och jag vet inte hur, men hon pratade på och slingrade och snörde och helt plötsligt så hade jag lovar hon att baka en sockerkaka och frysa in ? .. Japp, mormor är en trollkvinna, hon lurade i mig det! :-O .. Men men, det är ju inte så svårt .. Dessutom kan jag ju göra något mer medans jag ändå inte har NÅGONTING att göra i detta TRÅÅÅÅÅÅÅKIGA hus!! .. Jag avskyr detta bläck huset!!! .. Trött på att vara inne, försökte få mamma att skjutsa bort mig till Sandra och Andreas, men det gick inte.. Nu skulle man behöver trollmormor!! .. Och som STRAFF för att mamma är sååååå TRÅÅÅÅÅÅKIG så ska jag låna hennes kamera IGEN! :-D .. Och ta massa kort och redigera om, min kamera funkar knappt mer, antagligen så glappar batteri eller så är det slut efter 4 sekunder .. Usch .. Inte kul ..

Föresten, e det någon som ska se filmen om Tina Turner ikväll på 9an? :-) .. Jag skulle gjort de, men som "tur" är så får man ju inte igång min tv! ^^ .. Underbara hus!!!!


Jaja, ska ner och göra den där nedrans sockerkakan och sedan fota fota fota!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0