Good morning sunshine ...

Good middag, har haft svenska och gympa på morgonen, vi hade brännboll!! Maha! ^^ . Det var kul att stå och frysa ihjäl, eller INTE! Mjaaa, nu är det bara imorn kvar, sen har vi inte skola på 2 veckor, eller aah, vissa av oss .. Jag är på APUn måndag och tisdag, sen så är jag i skolan båda fredagarna.. sen är jag hemma och sover!! x) .. Det är soft!! Och så är det bara 6 dagar i skolan efter det sen är det sommarlov!! .. Vilket känns riktigt lite för att vara 4 veckor?! .. Usch vad jag är trött idag, som jag varit i flera dagar nu!! Typ sover hela tiden känns det som, fast man ändå är vaken? .. Det går inte ihop och jag blir bara mer trött av att  tänka på det!! .. Emma pemma sitter här breve mig!! Det är soft! :-) .. För med hon så går tiden mycket fortare! .. Oja, nu hoppas jag att det blir som Solan sa, vi kanske ska flytta lektioner hit och dit för att Lotta är sjuk (ooooh så synd) och så slutar det med att vi slutar 14:15 idag , och det gör inte mig ett skvatt ledsen om vi gör de!! Jag blir bara glad över att få åka hem och lägga mig och sova! :-) ..  Typ slänga i lite mackor i rosten och koka mjölk , mumma!! Det kommer bli wunderbart!!
Men tyvärr så finns det inget kul att glutta på på TVn, så jag får väll ta mammas bärbara upp på mitt rum och typ koppla ihop min och hennes data så jag kan glutta på film! :-) .. The Notebook är nog prio ett!! Eller Norbit, minns inte vilka fler filmer jag har i datan sååå :-) .. Det kommer bli mysigt!! :-) Och så kommer jag smsa med gull-Emma <3 .. Så jag kommer ha fullt upp idag jag, och sova, ååhh sova!! Guuh va skönt, nej nu lä jag ge mig med å tänka på att sova, sitter och gäspar käkarna ur led!! Fick tom. Emma att gäspa! ;-) ..



Jaja, uppdaterar lite seeeenare! ;-) ..


Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0