sol och sommar sjö så blå!!

Hejhej!!! :-D .. Idag är det ytterligare en dag med sol sol sol så långt ögat kan nå!!! :-).. Jag sitter och tittar på tv, finns inte så mycket att kolla på.. suck..


(Bild tagen av Julia Halme, min bästa vän!)


Igår var de ju balen, och min lilla älskling Johan var ju på den, han var jätte fin!!! :-) .. Nyklippt och nyplattat hår , han var som taget ur en dröm!! (Fattades bara en vit häst!) hihihi, han åkte till balen med pappsen i pontiacen! :-) .. Helt underbart!!! .. Fast det var lite mycket spring och hoppande i och ur bilar, men det klarar man av efter några försök!!!! ..


   

min lilla prins!!!!!!!


puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0