excuze moi..

Ursäkta för den otroligt glesa uppdateringen, men skolan har varit något utav en stress mardröm nu den här veckan, och bloggandet har lixom hamnat åt sidan.. Så vad har hänt? Tjaa inte så mycket mer än det vanliga, har dock färgat bort mitt älskade blonda hår, men jag e super duper nöjd med det nya! ..
Det är ju inte lika mörkt/ljust som på bilden, luggen e inte sådära ljus, och håret har massa blonda slingor i sig, jag e verkligen döds nöjd!! ..

Hur många fler var det som såg Grey's idag då? .. Visst var det lite spännande att Derek hittade fler dagböcker, undra om hon skrivit nåå dåligt om Meredith?? .. Hoppas inte de, jag tycker om Merran som hon e nu, vill inte att hon ska bli sådär ego som hon varit hittills..


Och jag kan verkligen inte vänta tills Harry kommer ut! 15 juli, jag kommer längta ihjäl mig! ..



Gubbe vid bussen: Är det kallt åt dig?`
Jag: Mjoo..
Gubbe: Ja, så kan det gå när man e en .. *tystnad*
Han gick vidare, ska jag ta det som att man e en liten skitunge, eller att man e tjej, eller att man e ung, eller att man inte har kläder för väder? (Trots att jag hade mössa, jacka, och dubbla byxor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0