NOW IT'S GONE!

Dragit ur löshåret, jag menar.. 1/3 hade typ fallit av sig sj, och 1/3 trilla ur när de blev blött, så jag slet och drog och shcampoonerade den siste 3delen..

Var hem till systeryster och käka pizza idag, och jag åh Hildor busade som jag vet int vad, sen så låg jag på rygg på golvet och hon satt på min mage och vi härjade, så slappnade hon av i huvudet så det bara BONK rätt in i mitt näsben.. Guuh va det knakade, hon blev ju rädd/ledsen eftersom hon inte tycker om när någon gör illa sig, så jag grinade illa.. Kan jag lopva, försök sj le samtidigt som näsan bara skriker "GE FAN I Å LE" eftersom den rynkas.. Nog det drygaste idag, blödde lite å så.. Sen när jag kom ut från duschen var den 2ggr så stor som vanligt xP .. Lite funny :) ..

Nu skaja titta på Harriette, nr 3 på dvd..

Imonn erre APU, inte pepp..

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Din blogg är jättefin!!

Ha en trevlig lördag!

2008-11-08 @ 09:49:13
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0