Dagens!

DAGENS KLÄDSEL: Rosa pyjamas byxor, svart tröja.
DAGENS FRISYR: Plattat uppsatt hår, löshår, hårband.
DAGENS SMINK: mascara!
DAGENS HÄNDELSE: ehh, inte vet jag? att jag fick yatzy kanske.
DAGENS LÅT: Britney Spears - Womanazier
DAGENS VILL HA: Pengar, lov, pengar, katt!
DAGENS PLANER: sova <3
DAGENS SKADA: ont i ryggen!
DAGENS DUMMASTE: Ehh, de där shiitet som "Tjöckis-röster" till Loulou på idol..
DAGENS DROG: Brittan <3
DAGENS ÅTERSEENDE: Ehh, flisan?
DAGENS ROLIGASTE: ?? inget ..
DAGENS TRÅKIGASTE: Trött som ett svin!
DAGENS FINASTE: Emma <3<3
DAGENS KRAM: johan <3
DAGENS PUSS: johan <3
DAGENS FAVVO: Emma <3 Fonen <3
DAGENS SAKNAD: kamera, en egen katt <3 Johan <3
DAGENS KÖP: Ingenting!!!
DAGENS GODIS: morotskaka! :D
DAGENS HUMÖR: Jag är glad men trött!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hey, du vann bloggdesignen :-)

2008-10-13 @ 23:03:52
URL: http://secretwordplay.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mja, adda mig på msn istället. Blir enklare så =)

2008-10-13 @ 23:19:42
URL: http://secretwordplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0