Desperados <3

Nu om 1h börjar äntligen Desperados! :D ..
Jag har varit vid doktor Bjarne idag, och han sa att det såg fint ut, men eftersom jag hade ont och det var hårt så trodde han att det var en inflamation nu, så om jag blir att må dåligt så finns det medicin åt mig på apoteket.. Sen så ska jag dit nästa onsdag och ta nått vacin, i armen, jippie! .. eller inte .. och så hade han skickat remiss till Falun sa han, det var ju på tiden! :) ..

Idag har jag annars inte gjort så mkt, spelat massa Sims.



Här har vi min legacy-sim Sugarpie Panda, hon är mamma till Charlie Panda och väntar nu sitt andra barn med sin andre man Jonas. Sin förste hette Jerker och dog av elektiska stötar, stackaren.
Legacy går ut på att man ska få upp till 10 generationer, det är jätte roligt!! .. Om ni frågar mig ! ;) ..

Nej nu ska jag ta moppedollen och dra bort te Sandra & Andreas för att invänta DESPERATA HEMMA FRUARNA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0