Finaly!

Nu har jag äntligen Harry Potter 6 - i ljudboks format- i min telefon, gissa vad jag ska lyssna på nu när jag ska lägga mig? Jag kommer ju inte kunna somna de e ett som är säkert! .. Varit hos Sandra och Andreas idag på kvällen, smakade mina och Sandras mazarinrutor, jag totalt älskar dem! .. Sj gjorde jag en sockerkaka/tigerkaka innan jag åkte, den blev inte så farlig för att vara första tigerkakan jag gjort! :) .. Oturligt nog så är humöret ändå på botten, för mitt operations-sår har börjat krongla igen, och jag har verkligen ingen ork med det! .. Snacka om ont det gör nu när man varit så bekväm med att det inte gjort ont, att man aldrig lär sig. Men men, man får stå ut helt enkelt .. För som B sa "Det e bättre att det spricker och växer ihop, om och om igen, för då bildas det blablablabla.." Men de e inte så kul när man e personen som måste gå och ha ont, på fel ställe! .. Jag som faktiskt hade tänkt gå tillbaka till gympan nu efter APUn, men de e väll bara att glömma och fortsätta att sitta och göra massa teori, bara de att man börjar tröttna på det också, älta samma text ut och in hela tiden.. Men men, livets nackdelar förstår jag.

Nej nu har jag skrivit ikapp det som jag inte skrivit på senaste tiden tycker jag,för nu ska jag slänga mig i sängen och börja lyssna på Krister som ska berätta om Harry Potter för mig!
 (Och för er som får chansen att lyssna, LYSSNA!  Jag har nog aldrig varit med om någon som förställt rösten så mycket för en liten ynka ljudbok, höll på att skratta ihjäl mig när jag lyssnade genom Harry Potter - Och De Vises Sten, haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0