I'm with her.. The Vilding!

Godmorning city Ludvika! Här är jag, sitter uppe på hyllan som vanligt med Emma, vi har Svenska .. Fast det är lunch, sen erre svenska igen, det var korv med mos.. Massa gott!! Fast synd om Emma som inte kan äta moset, så hon satt där med en korv och 2 tomatskivor.. de hade glömt å tatt fram hennes special mat, eller nått ... Fattade inte så mycket utav deras tjol, håhåjaja! ..
Ska hem till syster efter skolan och ta hand om Vildingen! De ska in och tapetsera idag igen, så jag hoppas för guds skull att mammsen kan komma och hämta mig!! Eller Johan kanske, med tanke på att han måste hem till mig idag igen, glömde min jacka i hans bil .. Så var han förbi igår kväll för att lämna den, men åkte iväg med den igen, smart as! ..

Haha vill ni veta något gulligt? Jag sökte på Emma på google för att hitta hennes hemsida vi gjorde i 7an, men då hittade jag att hon var lucia i 6an, min lilla emma.. lucia?! .. det var en chock! :P ..

Men nu ska vi gå, bloggar säkert hemma hos syster yster! ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0