it's like yesterday..

HAHAHAHA, den där filmen är EXAGT som jag minns den!! Hujedamig...
har jag sagt att Johans mamma köpt kläder åt mig??.. När hon var i ullared alltså.. En skrikrosa tröj/klänning. Och en typ dovd lila, skit fina!!! .. Helt döds kär i dem! :) .. Funderar på att leta reda på lite läxor och göra de tills Johan kmr, funderar på att fråga om han kan ta med hamburgare hem, e otroligt sugen på det men vi hade inget hemma, suck..
Och jag e liiiiite nervös om jag ska vara ärlig, hehe nejdå.. Men iaf, på Söndag är det 1 år sen jag och Johan blev tillsammans men som sagt var, vi startade om för ett år sedan så då blev det detta istället...
Och om det e fint väder imorn så har jag tänkt att jag & Johan å Julia ska ut i skogen och fota!! ^^ Min present till oss, RIKTIGA systemfoton, med massa höstfärger.. Hur fint kan det bli?? JÄTTE FINT! Om ni frågar mig, men som sagt... Vi MÅSTE ha vädret på vår sida, tror vi på'tt?... nepp ..

Mjaa, nu ske jag ringa min skitkarl :)

För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. - Nalle Puh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0