Mysko..

Detta e ju helt mysko, när Mie hade gjort om bloggen, så såg den jätte fin ut, sen så försvann det och såg ut som en vanlig blogg (gällande kommentar-länken och skrivet den osv) men nu ser det ut som hon gjorde det igen, är det bara mina ögon det var fel på.. Eller spökar bloggen?? .. Ja jag vet iaf inte ...
Fin är den iaf! :D

maha egentligen så är jag inne på VBU's användare, eftersom jag kommer inte in på min på dessa datorer, men på den bärbara fick jag logga in, helt mysko.. Allting e mysko ..

På fredag så ska jag hämta Orbi-track hos systeryster! :D

Usch ja, nu ska jag FÖRSÖKA lyssna, e verkligen inte på nå skolhumör, skoltrött som skrutt.. Nån gång i livet lä man ju vara det också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0