School..

sitter och har näthandel, jätte skojj.. Ont i huvudet och vet inte ens vad hon pratar om .. suck.. *Flåt Solan!*

Idag ärre Desperados, men jag vet dock inte hur jag ska komma dit/hem eftersom min moppedolle inte vela starta imorse, inte ens med kicken.. Glömde påpeka det till pappa när jag pratade med honom imorse.. *suck* .. Har en dryg dag idag!! .. Örk ingenting!! .. Men vi fålla se om jag kanske tar cykeln eller om mamma kanske kan hämta mig??

På fredag ska jag göra något redigt roligt! :D..
Något som jag verkligen längtat efter,
vad får ni se då! :)

På torsdag ska jag vara ledig (FINALLY!) för jag ska till tandis vid typ 10.40 något, och de ska grejja med en tand för den är för djup sa dem, sen skulle vi prata om varför man får hål i tänderna (Alltså, om de tittar på mina Tandisbesök borde de se att jag varit på 100 förr, så jag behöver ingen mer!) Men vill inte att de ska grejja sönder min tand!! Även fast de ska göra den hel, men ändå ..

Jag måste ju påpeka att jag faktiskt GICK till bussen imorse (Just då var tanken endast för att mopeden inte fungerade) Och jag gick i ca 4km för att komma till den där jävla bussen, hann vända 3 ggr på 20 minuter och tänka "Jag hinner inte!" (Med det menar jag att jag hann stana, och gå några meter tillbaka, jag gick ju inte hela vägen hem!) men ändå så gick jag i god för 5 minuter, så kanske man ska gå till bussen härdanefter? .. Det var faktiskt inge jobbigt alls, bara det att jag trodde hela tiden att jag skulle missa den, men turen var ¨på min sida (då, imorse) ..

Fick nu höra att de e 11v och 1dag kvar till julafton!! *LÄNGTAR*

Nej nu ska jag försöka vara intresserad!! .. HAHA!

Kommentarer
Postat av: Kinga

tack... får senu hur de går!

2008-10-07 @ 16:27:05
URL: http://accesstobeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0