Dator-helvete!

Glömde skriva att min dator e dum i huvudet (ÄN). Igår så städade jag mitt rum, och så flyttade jag på datan, och sen nån vecka har min nätverkskabel glappat och sedan slutat tvärt, testat att byta kabel men det fungerade EJ! Men jag tänkte väll "Jaja, så länge jag kan spela sims på datan så spelar det inte så stor roll!" så igår när jag ställde in datan i skrivbordet igen (dammsugit bakom) så skulle jag testa att kolla en grej med Sims, då fungerade det inte.. jag kände hur hjärtat började pumpa och kikade, då stod det en ruta på dataskärmen att CD/DVD enheten fattades, OM JAG BLEV ARG!! .. Drog ur alla sladdar ur datan och tänkte "Nu får det vara nog!" skrev en lapp till Torsten så nu får jag hoppas att pappa lämnat upp datan dit, jag känner hur magen verkligen vrider och vänder på sig.. Imorgon när jag kommer hem så kan jag inte spela sims .. *suck* vad ska jag göra då?! ... Bäst för brorsan att OTH är på skivor som jag kan titta på i DVDn, annars vet jag inte vad jag ska göra!!!... Spela x-box vid Andreas & Sandra, men inte hela tiden.. Hoppas det e småfel på datan så jag får tillbaka den snabbt iaf!! ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0