Godmorgon Söndagsmänniskor!

Gooood morgon, sol skiner & fåglarna kvittrar ... Någon annanstans.. Här är det dimma så man knappt ser huset ute på åkern.. Där fick vi för att det var sånt fint väder igår! .. Var det bara jag eller såg fler den vackra rosa himmlen igår kväll kring 7tiden?! ... F*N att jag inte hade kameran :/ .. Sen så när jag satt där borta hos Sandra och Andreas, klockan var väll närmare 10.30, så var det stjärnklar himmel! Det tycker vi om! :D ..

Usch, jag är på världens "Blogg-humör" .. Alltså att blogga, men jag har INGENTING att blogga om ... HAHA!

Jooh en grejj ;

Elin åkte till skåne igår.
Morfar åker till Americatt imorn (Fast de har redan åkt till sthlm)


Tror ni man e avis? ... Jag & mormor skulle iaf äta tårta på Tisdag då hon fyller år! :) .. Det tyckte jag var bra! ..

Nej nu ska jag kika runt i intranetet och försöka fynda något att blogga om ! ;D ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0