Icecream is the sweet!

nu ska jag ta och hälla upp ett glas saft & ta lite mövenpick, enbart för att det är så gott och för att denna dagen e bra! Slutade 10.00 så man kunde åka med 11.15 bussen hem, mamma hämtade mig vid finnsviken... Och så fick jag veta att jag kommer få 350:- i matersättning för APU! Det är inte fel! :) .. Det negativa är att Emma och jag inte ses förens på Lördag ;o .. Och att min data e knäpp, kollade med en annan sladd idag men det fungerade inte ändå, så det sitter väll nått löst innuti så jag ska säga till pappa att han får ta upp den till Torsten. Nu har jag bara soffan & bordet kvar sen e det klartstädat! ... Och så ska jag kanske bort till Julia senare & hjälpa dem med tårta :) ... Hon fyller ju år imorn! :D ..




Nej nu, ska jag gå..

NÅGON SOM HAR LUST ATT FIXA BLOGGDESIGN ÅT MIG?! :) ...
Brun & svart(eller guld) och en massa blommor (Stjälar och sånt.) Om nån har tid ork eller lust!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0