Just det ja..

Tessa, jag hoppas att du fattat att den nya bloggdesignen INTE ska se ut som alla andras (Kan ju berätta senare hur jag menar, vill inte nämna några namn eftersom folk ta det fel!) men vi får höras av gällande det! ;) ..
Hoppas Olivia(?) blev glad över alla de bilderna jag skrev ut på datan, det var det jag hjälpte syrran med tidigare idag, kunde inte får något komma på vilka figurer jag skulle fixa fram, men sen så föll det som ett regnmoln över mig, gud vad mycket fler bilder jag skulle velat klippa ut, men kan ju inte vara för mycket heller! ..

Nej NU ska jag åka.

Kommentarer
Postat av: zalina

trevlig helg :)

2008-09-20 @ 19:21:41
URL: http://zalinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0