Material Girls

Jag och Johan började titta på den imorse, men vi ska kika klart på den nu snart..
Idag har syster yster varit hit med Hilding och vi har haft en riktig tjej dag idag jag mamma & tessa & så klart.. Hilding. Fast jag och Tessa glömde att beställa våra serier, hon skulle ha Grey's & jag skulle ha OTH 2&3 :) .. Blir billigt FAKTISKT. funderar på vad jag ska ge allt folk i julklapp, lika bra att man börjar nu med tanke på att den enda inkomsten jag har är studiebidraget.. 1050kr/mån det räcker absolut inte för min stora släkt!!! Ska ju köpa te:

  1. Mormor & morfar
  2. farmor & farfar
  3. mamma
  4. pappa
  5. tessa & roger
  6. sandra & andreas
  7. johan & johanna
  8. Johan
  9. Theo
  10. Nanne
  11. Hilding 
  12. Flis-lis


Och säkert fler, jag har nog glömt någon, kan jag slå vad om!!!

Men men, får hoppas att jag hittar bra te dem alla!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0