Min framtida lur..?


Jag har kikat runt en massa nu och hittat en som jag hört e jätte bra, och så är den ju otroligt billig! 1297:- .. Om jag inte kan byta in den jag har nu så kan jag iaf köpa en ny för det e ju ganska billigt om man tänker efter! :) .. Och den verkar ju hålla? ... Fasten den verkar lite .. "gammal".. men den finns ju ändå att köpa.. så det blir nog den nästa mobilen som jag ska ha ... när jag fått pengar .. om 19 dagar xP .. Hehe :) .. Men jag blev verkligen jätte kär i den, det är inget speciellt med den.. har ingen bättre kamera än min, inge bättre musik program, men dock.. jag VILL HA! Den fungerar, och man kan skriva sms med den, det enda som behövs tycker jag faktiskt! .. Och man behöver inte walkman bara för att man ska kunna lyssna på musik, det som e viktigt då är ju minneskort.. och jag har ju 2st 512mb eller vad det e ... Så musik kan jag lyssna på ändå! .. Eller hur är den fin? Vad tycker du?


Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0