Allt hänger på händerna ...

Som de flesta vet så har jag inte varit på världens bästaste humör på senaste tiden, men har verkligen tappat humöret om händerna nu.. Gör ont och kliar och klarar ju inte av någonting längre! Jag menar, Theodore som är 8 år får öppna saker åt mig, och jag är snart 18 år... Usch!! .. De e inte kul när man inte har någon handkapacitet av någon slag, jag menar Andreas brukar kalla mig för sms-kungen, men jag kan ju inte ens skriva sms mer utan att händerna typ dunkar ... Jag lover , de dunkar verkligen! så erom stenhårda på topparna, orkar inte me dessa händer mer! Någon som vill ta över dem? Tycker verkligen synd om mina framtida barn om de ska få stå ut med detta de med.. 

 Så förlåt mamma för att jag är så sur jämt, det bara blir så ..



(Bilder som jag tagit på händerna,de är 4 dagar gamla så händerna ser värre ut nu)

Kommentarer
Postat av: mammsing

Tycker faktsikt synd om dej mi lilla plommongurka!Kan inte va så värst misit å ha de så där. Nu åker jag snart till jobbet. pyzz o kram

2009-04-24 @ 06:18:05
Postat av: Emmis

svar; jaa verkligen XD blää blää på det xD

2009-04-24 @ 12:10:03
URL: http://flickanemmis.blogg.se/
Postat av: Emmis

svar; det är dropp med sockervatten så jag inte skulle torka ut :)

stackars gumman, du får pysla om dina händer (A) <3

2009-04-24 @ 20:10:40
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0