Cykeltur?

Ska nog kanske släpa ut cykeln och cykla till Julia, men det är bara ett kanske, känner att benen viker sig bara av att tänka på det ... Eller om jag får igång mopeden kanske .. Mamms och papps är uppe vi Vanilla (Som jag gärna vill säga att hon heter , glömmer av Jet!) och grejar, så jag skulle ta käk själv stod det på en lapp på köksbordet, undra vad jag ska hitta på då! KANSKE baka också, detta vädret gör mig på glatt humör! Skulle kanske fota lite med nu när det ändå är sol ute? Springa i diktet och leta tussilago! Och peppar peppar så har mina händer inte kliat något sen jag vaknade! Jippie! Dock känner jag av pollen i mina ögon, ska springa ner och ta medicin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0