En helt vanlig onsdag!

Hejsan, har just avnjutit en otroligt god frukost, gjorde ägg till mamma och pappa och mig! Och det är kanske sista dagen på butiken idag, ska kolla om hon ens behöver mig den där lilla stunden som jag kommer vara där imorgon. Men det enda jag kan säga är att jag har haft det otroligt bra! Har lärt mig massor! Lärt mig kassan, hur de går till när man öppnar, hur man betalar med kort, lärt mig hur man skulle räkna ut priset om det inte stod på plaggets lapp och lite sånna där enkla saker som ändå är skit viktiga att kunna och komma ihåg! Och det där med kassan känner jag att jag verkligen kan, och det är första gången jag står i en! Fast den är ju ganska lätt iochförsig..

Och ni får ursäkta om jag e så otroligt tråkig nu på senaste tiden och inte lagt upp en endaste bild fasten vädret varit kanon! Men det är just det, kameran har legat hemma när jag varit ute och cyklat med Elin! Men har en del bilder i den som jag skulle kunna slänga upp lite senare på dygnet, sen blir det nog några bilder tagna imorgon med! Ni får nöjja er med en bild på Maja när hon för första gången lämnar tröskeln självmant och går ut på balkongen i år!



puss & kram från mig och Majsingen!

Kommentarer
Postat av: Mammsing

Tack för frukosten!

Du kan ju gå upp i tid VARJE morron och bjussa på ägg och annat gott, det tycker jag faktiskt :0)

2009-04-29 @ 10:14:40
Postat av: Emmis

aa så söt maja är :D

2009-04-29 @ 10:52:39
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0