NU DU SANDRA!

Sandra nu har jag kommit på hur man fixar in de typsnittet du ville ha! ..
Så till helgen kommer jag dit och hjälper dig! Det är busenkelt ju!

Mamma kom inte hit som hon skulle, så jag och Emma tog bussen till Dollar när hon slutat skolan, och peppar så har inget larm gått igen, man blev genom stressad av det kan jag säga er.. Men när jag kom hem så pluggade jag lite engelska, så jag gjorde ju nytta istället för att gå å lägga mig så som jag planerat..

Nu ska jag och Emma slänga oss i soffan framför Valkyria tills Greys börjar..

OCH MAMMA JAG VÄNTAR FORTFARANDE PÅ ATT DU SKA RINGA UPP?


Kommentarer
Postat av: sandra

nej men du är väl fööör underbar! Du är så välkommen så=)

2009-04-03 @ 07:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0