PÅSK !

Hallå hallå, igår kväll såg jag på en film på 1an och den slutade kring halv två om jag inte minns fel, usch så trött jag var då! Och vaknade kring 11 idag, när man kom ner så fanns där ett påskägg till mig ! hihi!

Nu e Tessa&Roger här med ungarna, och snart kommer Johan och Johanna! Mathilda är utklädd till påskkärring, jätte söt! Har tagit bilder så det kommer upp lite senare! ..

Bloggen fick sig en ny färg, lite mer påsk-aktig! Tänkte ha grön, men det är så svårt att få den att se mer grön ut och mindre spygrön, så det får jag pilla med någon annan gång! ..

Nej nu lära jag rusa, byebye!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Kanonfin gulfärg!:.)) Och ja, grönt är en lite svår färg... men när den är rätt så är den så rätt:.))

2009-04-11 @ 21:24:28
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Emmis

Glad påsk på dig gumman :D <3

2009-04-11 @ 22:38:30
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0