80 tals festen & Lägenhets bilder!

Jag fick ingen bra helhets bild, men på bilden till höger ser ni iaf att jag har gröna ben, haha! ..  Jani den där kvällen blev heller inte som planerad alls, skulle åkt med Emma hem men före 12 så låg jag hemma i min egen säng, tror Emma hade fått i sig lite för mycket .. haha! Men men, hade kul den stunden jag var där! Träffade en massa som man vanligtvis inte träffar, såna som plankat in sig med andra ord, för det var ju för VBU elever men de kollar ju inte så noga.
Jag satte upp håret i en enkel toffs eftersom jag var dyblöt i håret när jag fick veta att jag skulle dra ändå, så det fick bli nå snabbraffsat! haha!



Sen så har jag slängt ihop en del bilder från när vi var Lägenhetsvakt i ett litet collage .. Tack vare Picasa! Börjar äntligen lära mig det programmet, innan tyckte jag att det var rent ut sagt skit!


(Tryck på bilden så får ni den i ett större format!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0