Fas A & B , check!


Foto taget för ett tag sen i stan! =)

Har varit och haft körning idag igen, men det gick väl sådär, är mega nervös över halkbanan imorgon! Men när den väl är avklarad så blir jag nog lugn igen! Och jag klarade fas A & B idag! Gud så glad jag är över att det äntligen börjar gå åt rätt håll med den där Teorin, trodde ett tag att jag skulle skita i allting för de gick inte .. Men nu ni!!

Nej nu ska jag sätta mig och slå upp körkortsböckerna, teorin närmar sig ju med stormsteg! ..

Veckans schema:
Fre = Halkan , sen till Jocke.
Lör = Vattenfestivalen med Emma (Om jag lyckas ta mig hem på nått vis.)
Sön = Jocke skulle kanske skjutsa hem på Lör så då blir han här ett tag! Sen slappa sista sommarlovs dagen! + att Elin blir 18år, grattis på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0