Fas C & F , check!

Nyss hemkommen från Ludvika, varit inne vid körskolan och haft körlektion samt gjort en massa tester. Klarade fas C & F idag, känner mig bara mer och mer peppad för teoriprovet som börjar bita mig i hälarna! Men det kommer gå bra, det MÅSTE gå bra! Men som jag och Mattias sa idag så skiter det sig ju inte helt på en gång om man bara lägger manken till och gör det man ska!

Nog om det, nu övergår vi till skolprat. Idag var man inne vid stan till tjugo i åtta för att de har FLYTTAT MORGONBUSSEN till tio i sju istället för tio över, av någon konstig anledning?! .. Det ska man ju lugnt klaga på, så kan det ju inte gå till! Och bussen anländer tydligen till Ludvika samma tid ändå, så jag förstår inte varför de gör så!? Men men, kom iaf dit till den tiden. Sen gick jag, Emma, Sandra och Therése till McDonalds och fördrev tiden eftersom vi skulle vara vid Universitetet klockan nio på en föreläsning om UF, så nu har jag, Sandra, Emma och Emelinda ett företag. Så lite senare här på hösten kommer vi starta en blogg å ni kommer kunna följa vårat företag Touch By Seem , men vad vi gör och sånt ska vi hålla lite hemligt tills vidare. Bara prata med de närmaste om det, men det kommer nog bli kanon!!

Nu ska jag skjutsa min mamma till OKQ8, puss huii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0